لیگ‌ برتر| صعود موقت استقلال به صدر با شکست آلومینیوم اراک/ تداوم پیروزی‌های ذوب آهن با گذر از تراکتور پرنوسان + فیلم

20:04 - 05 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۴۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لیگ‌ برتر| صعود موقت استقلال به صدر با شکست آلومینیوم اراک/ تداوم پیروزی‌های ذوب آهن با گذر از تراکتور پرنوسان + فیلم
تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی در دیدار هفته هشتم لیگ‌ برتر مقابل آلومینیوم اراک موقتا صدرنشین شد و تراکتور در اصفهان شکست خورد.

خبرگزاری میزان - هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (جمعه) با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های تهران، اصفهان و اهواز پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی تیم استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در پایان این بازی کم‌موقعیت شاگران جواد نکونام در حضور تماشاگرانش موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد مهمان اراکی خود بگذرند.

آرمان رمضانی تک گل استقلال را در دقیقه ۳۷ با ضربه سر وارد دروازه شاگردان مجتبی حسینی کرد تا آبی‌پوشان پایتخت با کسب ششمین بردشان ۱۸ امتیازی شومد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند.

آلومینیوم اراک هم با قبول چهارمین باخت فصل خود ۱۲ امتیازی باقی ماند و از رده پنجم تکان نخورد.

همچنین محمدحسین مرادمند با دریافت دو کارت زرد در دقایق ۸۰ و ۸۳ از زمین بازی اخراج شد تا استقلال دقایق پایانی را ۱۰ نفره بازی کند.

*استقلال یک - آلومینیوم اراک صفر

گل: آرمان رمضانی (۳۷) برای استقلال 

کارت زرد: آرمان رمضانی (۱۱)،مهدی مهدی‌پور(۷۲)، سیدحسین حسینی(۸۰) و محمدحسین مرادمند(۸۰ د ۸۳) از استقلال/ احسان قهاری (۱۴) و مهران موسوی (۴۲)، عارف حاجی عیدی(۸۰) و مرتضی تبریزی(۸۰) از آلومینیوم اراک

کارت قرمز: محمدحسین مرادمند(۸۳) از استقلال 

*گل اول استقلال به آلومینیوم اراک توسط آرمان رمضانی (۳۷):

*ترکیب تیم استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ابولفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی وکوین یامگا

*ترکیب تیم آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فر، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی

همچنین در بازی همزمان تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم تراکتور بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان اصفهانی به اتمام رسید.

فردین یوسفی در دقیقه ۲۸ تک گل ذوبی‌ها را وارد دروازه تراکتور کرد.

به این ترتیب ذوب آهن اصفهان با ۱۴ امتیاز موقت به رده سوم جدول صعود کرد و در سوی مقابل شاگردان پاکو خمز با قبول دومین باخت متوالی خود ۱۲ امتیازی باقی ماندند و به رده چهارم سقوط کردند.

*ذوب آهن اصفهان یک - تراکتور صفر

گل: فردین یوسفی (۲۸) برای ذوب آهن

*گل اول ذوب آهن به تراکتور توسط فردین یوسفی (۲۸):

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *